Post by izivadlicport on Feb 18, 2022 11:07:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Chef 2: Madlavningsspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Chef 2: Madlavningsspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch ressource ▞▞▞
▞▞▞ Star Chef 2: Madlavningsspil 2022 version ▞▞▞
At have det sjovt indtil videre er, at det tager evigheder at tjene penge nok til nogle madlavningsstationer og rumudvidelser også for at få varer til at opgradere opbevaring. Det ville være rart at være i stand til at gøre dette nemmere. Premium-aftalen burde også være mere rimelig ikke 3 dage men 1 uge billigt ville også være rart tak...
Downloadede dette spil i dag og fik mine første belønninger. I starten lod de dig servere salatsuppe for kunderne, så du kan få lidt erfaring med at drive din egen restaurant. Jeg spiller det konstant. Har allerede låst 5 niveauer op og tjent tab af mønter.
Star Chef 2 er en fantastisk måde for mig at fordrive tiden, når jeg får en chance for at spille den.
Kan ikke komme ind i spillet siden i går 😡det er en turnering i gang og jeg kan ikke hjælpe😡😡også min 12 hjælpeanmodning om apparater og afgrøder !!!!!!! var ikke i stand til at bruge på grund af dette
Jeg så dette spil blive annonceret på facebook. Wow! Wow! Sikke et dejligt spil! Det er bedre end de andre madlavningsspil, jeg spillede, og slet det, fordi jeg keder mig, men dette spil har så mange udfordringer! Elsker bare kokkens mestre! Så mange belønninger på kort tid. Jeg downloadede først spillet i sidste uge, og jeg er allerede på niveau 26. Tak for timevis af spilleglæde på dette spil.
Når jeg høster svampe, får jeg dem ikke tilføjet, hvilket bremser alting, men bortset fra et godt spil
Spillet er rart at spille, men alt tager for lang tid, og nu vil spillet, som sidder fast i madland og ikke bevæger sig, rette det.
Min erfaring med stjernekok 2 har været god indtil videre. Jeg bruger denne app fra de sidste par måneder. Appen har rigtig gode funktioner at nyde.
Ville være fem, da jeg nød spillet, indtil den seneste opdatering nu ikke kan komme på
Jeg har spillet dette spil, jeg kan virkelig godt lide det! Jeg har det svært med det nu. Det vil ikke lade mig gøre noget ved det! Musik, der spiller alt fungerer, men det er som om skærmen er låst! Jeg prøvede alt for at få det til at fungere igen uden held. Hjælp!
Jeg ville give 5 statistikker, men jeg er næsten løbet tør for madkurve, og uden dem kan jeg ikke lave mad eller kæmpe mod andre. Kundeservice gør deres arbejde og er meget venlige! Elsker dette spil. 9/10
Jeg elsker spillet efter kun at have downloadet det. Efter 2 timers spil blev det kedeligt. Tilberedningen tager alt for lang tid. Og kurvene går hurtigt. Jeg kan klare kurvene, men ikke tilberedningstiderne. Sænk dem, og jeg vil bedømme 5 stjerner. Med den hastighed, det tager, vil jeg kede mig og stoppe med at spille nemt
Meget dårlig oplevelse at blive bestjålet af Google Play Store. Blev opkrævet, men modtog aldrig frynsegoderne i spillet. Jeg skifter til æble, fordi I alle er tyve. Ville ikke refundere mine penge. Så en skam, fordi jeg brugte mange penge på dette spil, fordi jeg kunne lide det, men IKKE MERE!!!!!
Elsker spillet, men det er så meget at købe noget eller udvide
Fantastisk spilkoncept, men jeg vil ikke bruge penge på det, før de løser problemet med ikke at kunne smide ordrer, som du ikke kan rette, da du ikke har det udstyr endnu. Jeg har 10 ud af 12 borde bundet op med folk, der vil have varer fra maskiner, jeg ikke har endnu...Jeg burde være i stand til at smide disse ordrer...har brug for tid til at udvide og vokse andre områder også...det gør nej følelse...
Det er et dejligt spil, men hvorfor er der for meget opdatering, jeg er nødt til at opdatere det med få dages mellemrum, nu begynder det at tage stor plads i min enhed, og jeg var nødt til at slette det! Det er irriterende 😠 Hvorfor laver du spil, hvis vi ikke kunne blive ved med at spille det
Phone Case DIY Mô phỏng rec
Med hvert niveau føler du virkelig, at du er på vej nogen vegne. Følelsen af progression i Star Chef 2 er blevet meget godt udført af udviklerne
Dette beder mig om at opdatere, men der er ikke en opdatering i mine butikker. Hvornår er opdateringen live?
Fantastisk spil!😊 Dette spil er fantastisk! Grafikken er fantastisk og meget nem at spille. Jeg synes, stjernekok 2 burde være en blanding mellem stjernekok og stjernekok 2.
Ikke som annonceret, men kan lide muligheden for at tilpasse min restaurant
Jeg synes, det er et godt spil, men jeg kan ikke spille ordentligt. Hver gang jeg klikker på pilen i journalen, kommer den ikke nogen steder hen. Jeg prøvede at klikke på exit, men jeg kan ikke afslutte. Jeg prøvede at genstarte spillet, men det er stadig det samme. Bruh.
🙂🙃🙂 det er et godt spil, men problemet er, at der var vi ikke mere kundebestilling, fordi alle kunder efterspørger, at ting, som vi ikke åbner til.
Star Chef 2: Restaurant Game Simulácie ggd
Det er sjovt at spille
Det er ikke et fair spil 1. du får ikke nok mønter 2. du skal træffe en beslutning mellem at udvide eller købe apparaterne 3. apparaterne koster for meget Det tager for lang tid at udvide Det er virkelig nervepirrende IM OFF DETTE SKAL DU BRUGE AT GØRE BEDRE I DET VIRKELIGE LIV......
Mit spil indlæses ikke
Jeg elsker dette spil, men nogle gange bliver det frustrerende, når jeg spiller, og det bevæger sig ikke. Som om den er frosset. Og nu kan jeg ikke spille, fordi de vil have dig til at opdatere, men det tager evigheder
Star Chef 2: Cooking Game Simulator uowc
Spillet er godt. Jeg kan især godt lide udfordringsdelen. Men et problem med udfordring er, at det er svært at tallerke tallerkenerne.
dårlig kundeservice, under de seneste opdateringer af spillet var min købte premium gået til spilde, og spil bliver ved med at give problemer. De nægtede at svare eller at modtage kompensation på de spildte dage.
Fantastisk spil, men da det seneste opdateringsspil ikke indlæses.
Mit spil ville ikke indlæses, så slettede det for at genindlæse igen, vil stadig ikke indlæses, har du brug for hjælp!!!
Star Chef 2: Restaurant Game 模擬 rni
Ikke så dårligt, jeg kunne have givet det 5 stjerner, men du skal være i stand til at hjælpe dine naboer med at gøre mere, end du gør. Maskinen er for dyr, og du tjener ikke rigtig den slags penge, og meget mere kunne gøres for at gøre spillet bedre
Uh... Jeg troede, at dette spil ville være godt, indtil du løber tør for alt, før du er på niveau 10, og så skal du bruge dine egne penge. Ikke det værd, og spild af tid. (Afinstallerer)
Sjovt, meget vanedannende, som alle spil SKAL DU BRUGE $.
Dette spil er fantastisk, men det er uretfærdigt, at jeg taber en kamp på grund af en formodet afbrydelse. Jeg er lige ved siden af mit wifi. Du bliver nødt til at ordne det
Denne app kan ikke spille det. Spillet fryser, jeg kan slet ikke flytte skærmen og røre ved maden, fortsæt prøv at starte spillet virker som om det slet ikke virker
Jeg kunne ikke rigtig godt lide dette spil. Det holdt ikke min interesse og krævede for mange taos at udføre en simpel operation.
Det er ok, men jeg skal blive ved med at betale for at servere en ret. Så det er ved at blive slettet
Jeg spiller normalt ikke madlavningssimulering, men dette spil er noget andet. Det fanger bogstaveligt talt spillerne, jeg ville ønske, jeg kunne låse alle niveauer op hurtigt.
Super spil
Jeg elskede dette spil meget fra det tidspunkt, jeg installerede... Har nået niveau 11 og blev hængende i chef master challenge... Det har en slags fejl der... Jeg prøver at geninstallere det lige nu, da jeg er skriver dette... Men hvis det samme problem opstår, vil jeg helt sikkert informere jer
Jeg kan ikke lide at blive tvunget til at lave tutorials. Jeg vil bare spille spillet uden at blive tvunget til at gøre ting. Slip venligst af med de tvungne tutorials. Sænk også gerne priserne på de nye brændeovne. Jeg har 4 nye komfurer, og jeg kan ikke købe dem, fordi det tager for lang tid at spare op. Afinstallerer indtil disse problemer er løst.
Dette spil kunne potentielt være sjovt, hvis det ikke var næsten umuligt at tjene de penge, du skal bruge for at købe de apparater, du skal bruge for at tjene penge. Ond cirkel. Kedelig! Opdatering: med den nye opgradering er dette spil faktisk blevet værre. nu er det umuligt at få boostere, magi og de værktøjer, du skal bruge for at komme videre. Det tager også timer at færdiggøre et produkt, og der er ikke plads nok til at opbevare ekstra mad, så du kan hjælpe andre. Jeg er næsten klar til at give op.
Indlæste ikke, da jeg uploadede det. Men da jeg opdaterede i sidste uge, åbnede den uden problemer.
En af de bedste tider, jeg havde spillet et mobilspil. Et madlavningssimuleringsspil er bare min stil. Elsker de forskellige muligheder for restaurantindretning i spillet
Jeg elsker at spille spillet, men det tager så lang tid at opgradere udstyret/noget af maden og ejendom. Alt i alt er spillet sjovt..
Fantastisk spil, men stinker så mange ordrer involverer køkkener, som jeg ikke allerede har. Bør have mulighed for at slette alle ordrer, som spillere ikke kan gennemføre på nuværende niveau.
Star Chef 2: Restaurant Game シミュレーション lnn
et af de bedste, hvis ikke det bedste, madlavningssim-spil, jeg har spillet indtil i dag. Jeg har det fantastisk i gmae. Det er forfriskende at have et spil, der giver dig mulighed for også at have kontrol over indretningen af din restaurant.
Jeg håber, at dette spil kunne spille på Huawei-enheder. Mit spiller-id er 69881d52, jeg spillede det på samsung j7 pro. Men jeg skifter min telefon til huawei nova 7i. Og jeg kan ikke downloade det. For det har brug for en legebutik.
Jeg hader det, når du spiller et kokkemesterspil der, det er ikke særlig lydhørt.. Så surt og ødelæggende!